Bizwords Logo

Imprimeria Nationala face precizari

Intr-un comunicat remis redactiei noastre, directorul general al Companiei Nationale "Imprimeria Nationala" (CNIN), Dan Docan, precizeaza ca, datorita masurilor luate in acest an de catre conducerea institutiei, media lunara a vanzarilor de banderole pentru marcarea bauturilor alcoolice a crescut spectaculos, de la 50 milioane de bucati lunar in perioada ianuarie-august a.c., la circa 80 de milioane lunar in ultimele trei luni. "Actiunile desfasurate de comisarii Garzii Financiare pentru depistarea eventualelor falsuri se inscriu in programul comun de combatere a evaziunii fiscale desfasurat de Ministerul Finantelor, prin intermediul Garzii Financiare Centrale si al CNIN", declara Dan Docan. Mentionand ca expertizarea noilor banderole pentru alcool se face numai de catre expertii CNIN, Docan precizeaza ca informatiile aparute ieri in "Gardianul" cu privire la o serie de banderole suspectate de fals, apartinand societatii Florentinii Prod Com Ciolpani-Ilfov, sunt surprinzatoare, intrucat G.F. nu a solicitat expertizarea acestora.

Sursa Gardianul